Od czegoś trzeba zacząć...

...czyli kilka słów na temat bloga na początek :)



Cześć i czołem drodzy blogerzy, blogerki, czytelnicy i czytelniczki! Jest, to mój pierwszy wpis na tym blogu - zasadniczo to mój pierwszy wpis na jakimkolwiek blogu. Z racji tego, chcę przybliżyć Wam, czego moje wpisy będą dotyczyć. 
Otóż moim życiem jest pasja. Pasja do sztuki. Od dziecka kochałem tworzyć, a w głównej mierze rysować. Nie wyobrażałem sobie dnia bez sięgnięcia po kredkę, czy ołówek i tak mi zostało do dziś. W między czasie zainteresowała mnie także historia sztuki. Niestety nie mam wyższego wykształcenia w tych dziedzinach. Jestem samoukiem i uczę się codziennie czegoś nowego na podstawie wiedzy z książek, informacji od innych blogerów, czy metodą prób i błędów. W pewnym momencie postanowiłem stworzyć tego bloga, aby udzielać rad i wskazówek dotyczących rysunku, ponieważ chciałbym podzielić się własną wiedzą i doświadczeniem z kimś, kto dopiero zaczyna i takowej pomocy potrzebuje. Oczywiście takich blogów jak ten, są setki, a być może i tysiące, lecz uważam, że każdy kto zamierza zacząć przygodę z rysunkiem, dowiedzieć się czegoś nowego lub po prostu się oderwać na chwilę, znajdzie tu coś dla siebie. Zachęcam także do udzielania się w sekcji komentarzy, pytań oraz dzielenia się własnymi przemyśleniami, pomysłami lub twórczością.


Postaram się wrzucać notki tak często, jak to tylko możliwe. Zacznę od rzeczy w miarę prostych, a z czasem przejdę do tych bardziej trudniejszych i skomplikowanych. Oprócz rysunku zamierzam także wrzucać notki na temat historii sztuki.
Mam nadzieję, że ten blog stanie się dla większości pomocy i ciekawy. Tymczasem, trzymajcie się ciepło!